SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE store.etis.si
PRODAJALEC
ETIS elektrotrgovina in servis, d.o.o., Ljubljana
Tržaška cesta 333, 1000 Ljubljana
telefon: +386 200 70 40
e-pošta: b2c@etis.si
matična številka 5335434000
ident. št. za DDV SI 76323595 (zavezanec za DDV)
vpisan v sodni register Republike Slovenije pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vl. št. 061/10440800, ustanovljeno 28.12.1989, odgovorne osebe direktor Anton Vidmar in direktor Andraž Writzl
je sprejel naslednji čistopis splošnih pogojev:
SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE store.etis.si
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine store.etis.si oziroma rezervni.etis.si (nadalje: pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) in Uredbe (EU) 2018/302 o naslovitvi vprašanja neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali kraja sedeža strank na notranjem trgu in Uredbe o izvajanju uredbe (EU) glede neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na notranjem trgu ter v skladu s priporočili GZS.
»store.etis.si« oziroma »rezervni.etis.si« je spletna trgovina (nadalje: spletna trgovina), ki jo upravlja podjetje ETIS d.o.o., Tržaška cesta 333, 1000 Ljubljana, matična številka 5335434000, ID za DDV: SI 76323595, telefon: +386 200 70 40, e-pošta: b2c@etis.si, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: prodajalec oziroma ponudnik).
Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga (oddaja naročila), vsak obiskovalec spletne trgovine store.etis.si oziroma rezervni.etis.si, postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila se šteje, da je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom, pri čemer si lahko vsak uporabnik te splošne pogoje prenese in shrani v digitalni obliki (pdf) ali si jih natisne iz spletne strani prodajalca ali v postopku nakupa izdelka pred potrditvijo naročila.
Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne trgovine izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji poslovanja ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine. ETIS d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani ETIS.eu kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja pred vsako oddajo naročila. Registrirani kupci bodo o spremembi splošnih pogojev obveščeni tudi po elektronski pošti.
REGISTRACIJA KUPCA
Uporabnik pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini bodisi kot gost spletne trgovine z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte, bodisi kot registrirani uporabnik spletne trgovine z registracijo uporabnika v spletni trgovini.
Ob registraciji v spletno trgovino uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Pred potrditvijo registracije se mora uporabnik strinjati s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini.
Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na naslov b2c@etis.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
- Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, matična in davčna številka, )
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- pogoje, roke in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 134., 135. in 136. členom ZVPot-1, skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka 138. člena ZVPot-1, pri čemer potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe
- seznanitev z zakonskim jamstvom podjetja za morebitno neskladnost blaga oz. storitve po ZVPot-1 in z obdobjem jamstva
- seznanitev z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno
- postopek o pritožbi pri podjetju, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
NAČINI PLAČILA - PLAČILNI POGOJI
V spletni trgovini ponudnik omogoča uporabniku naslednje načine plačila:
1. Plačilo po predračunu
Uporabnik lahko izbere kot način plačila »Plačilo po predračunu, to je z nakazilom kupnine na račun prodajalca ETIS d.o.o. po ponudbi/predračunu, ki jo prejmete za naročeno blago na svoj elektronski naslov od potrditvi naročila. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Pri tem načinu plačila se lahko proces in rok dostave podaljša za 1–2 delovna dneva oz. za čas evidentiranja priliva plačila na transakcijski račun prodajalca ETIS d.o.o.
2. Plačilo po povzetju
V primeru, da želite vaše naročilo plačati z gotovino ob prevzemu - po povzetju, kar je možno le na naslovu v Republiki Sloveniji, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. Naročeno blago bomo odpremili preko dostavne službe, pri kateri boste poravnali vaše naročilo na vaš naslov. V primeru, da ste ob nakupu za način
plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.
Pošta Slovenije d.o.o., GLS ali drugi dostavljavec za plačilo z gotovino po povzetju obračuna tudi strošek skladno s svojim cenikom, ki je že vštet v ceno dostave.
Naročeno blago lahko prevzamete tudi osebno na prevzemnem mestu store.etis.si oziroma rezervni.etis.si, vendar le ob predhodnem plačilu celotnega naročila.
3. Plačilo s kreditno kartico na daljavo
Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno kartico ob oddaji naročila preko spleta. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte ali telefaksa, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga. Po oddaji naročila s tem načinom plačila ni možno spreminjati vsebine naročila, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjenih pogojev.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi cenami artiklov, stroški v zvezi z nakupom in z obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Ponudnik ETIS d.o.o. po dostavi in plačilu naročenega blaga kupcu izda in pošlje račun v pdf obliki na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljeno blago ob njegovem prevzemu.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov kupca glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Dostop do te pogodbe uporabniku omogoči ponudnik, uporabnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko e-pošte na naslov b2c@etis.si, ali telefonsko na telefon +386 1 200 70 40. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na želen e-poštni naslov potrošnika.
CENE IN DOBAVNI ROKI
Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Spletna cena velja za uporabnike spletne trgovine store.etis.si oziroma rezervni.etis.si, ki so ponudniku zaupali svoje podatke in sprejeli te splošne pogoje z registracijo v spletni trgovini. Spletne cene se lahko razlikujejo od rednih cen. Spletne cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Zaradi narave poslovanja spletne trgovine se ponudbe ponudnika sproti ažurirajo in spreminjajo. Za uporabnika veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje njegovega naročila v spletni trgovini in s katero je bil uporabnik seznanjen v postopku potrditve naročila in plačila blaga oziroma storitve, s čimer je uporabnik izrecno soglašal s plačilom objavljene cene ob potrditvi naročila.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, se lahko cena naknadno spremeni le s soglasjem obeh pogodbenih strank.
Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev, zaradi različnih dejavnikov, na katere nimamo direktnega vpliva, so možna odstopanja. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval, da bo blago dostavljeno v predvidenih rokih. Prodajalec omogoča interno dostavo izključno znotraj Republike Slovenije, ki se obračuna glede na lokacijo kupca in obseg naročenega blaga. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo seveda takoj obvestili.
POSTOPEK NAKUPA
1. Naročilo in oddaja naročila
Kupec po registraciji v spletni trgovini izbere željen izdelek in s klikom na ikono povezave »KUPI« doda izbrani izdelek v nakupovalno košarico. Postopek naročila izbranega blaga poteka v 5. korakih. S klikom na ikono nakupovalnega vozička kupec dostopa do obrazca za naročanje tega izdelka. V obrazcu kupec nadaljuje z drugim korakom, t.j. izbiranjem »Način plačila«, kjer se lahko odloči med plačilom po povzetju ali s kreditno kartico, tretjim korakom z izbiro »Način dostave«, kjer lahko vpiše drug naslov za dostavo, v kolikor se le-ta razlikuje od naslova plačnika, s četrtim korakom »Pregled naročila«, kjer kupec vidi celotno naročilo z vsemi izbranimi artikli, cenami, popusti in morebitnimi stroški dostave, ter s povezavo na veljavne splošne pogoje, ki jih kupec izrecno sprejema (potrditveno okence), ko se lahko kupec še vedno odloči in ne izvede nakupa, in zadnjim petim korakom »Potrditev naročila in plačila«, ko kupec potrdi nakup in odda naročilo z izrecnim strinjanjem s plačilom ter da soglaša z uporabo teh splošnih pogojev. Pri vsakem od korakov ima kupec možnost vrnitve korak nazaj. Z oddajo spletnega naročila kupec potrdi strinjanje s plačilom in s temi pogoji poslovanja, ki jih brezpogojno sprejema v celoti.
Po oddaji naročila, kupec prejme na zaslon obvestilo/pogodbo (pogodba je v slovenskem jeziku), obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka 138. člena ZVPot-1 in povezavo na splošne pogoje poslovanja, in s tem je naročilo prejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Napake, popravke
ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti na naslov b2c@etis.si ali telefonu +386 1 200 70 40, upoštevali bomo vse vaše pravočasne pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst, hkrati pa prejmete kopijo vašega naročila po elektronski pošti. Če tega teksta ne vidite in hkrati na zaslonu ni izpisane številke vašega naročila, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite ali pa nas kontaktirate za pomoč.
2. Naročilo potrjeno
Po preteku dveh ur od prejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi ali ga z utemeljenim razlogom deloma ali v celoti zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da v zvezi z naročilom po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma ga. kontaktira po elektronski pošti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o sprejemu oziroma potrditvi naročila oziroma o statusu njegovega naročila. S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksni in veljajo tako za prodajalca kakor za kupca. Za kupca velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ali vsebine prodajne pogodbe ni več mogoče.
3. Blago odposlano
Ponudnik v predvidenem dogovorjenem roku blago pripravi, zapakira ter odpošlje na izbrani naslov v Republiki Sloveniji oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti oz. SMS sporočilu obvesti kupca. EITS d.o.o. v elektronski pošti ponovno pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in eventualnem vračilu blaga. Kupci so dolžni kontaktirati prodajalca preko zgoraj navedenih kontaktov (e-mail in telefon).
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila oziroma odstop od pogodbe, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko +386 200 70 40 ali e-pošti na naslov b2c@etis.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala kupcu ali komu drugemu zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki so posledica višje sile.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
1. Potrošniki
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik, pridobi dejansko posest nad blagom. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če je oddana najkasneje zadnji dan roka priporočeno po pošti na naslov ETIS d.o.o., Tržaška cesta 333, 1000 Ljubljana ali poslana na zgoraj navedeni elektronski naslov b2c@etis.si. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške pošiljanja oziroma vračila blaga prodajalcu. Ponudnik pošiljk blaga z odkupnino ne sprejema.
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži prodajalcu na obrazcu iz 138. člena ZVPot-1 ali z nedvoumno pisno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Ponudnik lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži obrazec o odstopu ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V takem primeru mu ponudnik nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: ETIS d.o.o., Tržaška cesta 333, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na naslov prodajalca. Sama vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se še ne šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe, če ni podana tudi nedvoumna izjava o odstopu od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno (izdelek seveda lahko preizkusi, kolikor je to nujno potrebno, da preveri delovanje oziroma njegove bistvene lastnosti), nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku najkasneje v 14 dneh od podane izjave o odstopu, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Če vračate izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo, da je bil uporabljan dlje in pogosteje, kot bi bilo nujno potrebno, da s preizkusom ugotovite delovanje in njegove lastnosti, si pridržujemo pravico, da od potrošnika terjamo odškodnino zaradi zmanjšanja vrednosti blaga, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka s pomočjo pooblaščenih dobaviteljev in serviserjev, in sicer v odstotku glede na redno maloprodajno ceno blaga na dan nakupa tega blaga. Naprošamo vas, da po prevzemu izdelek previdno odvijete iz embalaže, ter ga pazljivo preizkusite, tako da bi morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih stroškov. V izogib zmanjšanju vrednosti blaga, je potrošnik dolžan ravnati skrbno in paziti predvsem na spoštovanje naslednjih ukrepov:
- previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen; ob vrnitvi izdelka ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine;
- z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem na izdelkih, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji, ohišja aparatov itd. ...),
- v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
- zaščitno folijo odstranite pazljivo, saj nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (npr. temne lakirane površine),
- prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju; to pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ne sme biti opravljena ob vračilu blaga,
- ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema) ali pečat (električne zobne ščetke, depilatorji,…),
- na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija,…),
- na izdelkih ne smejo biti vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske,…) ali poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov; ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani prodajalca) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik si pridržuje pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži pisnega dokazila, da je blago poslal nazaj.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil priznan popust ali druga ugodnost, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Razen če bi se pogodbeni stranki izrecno dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
- pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (npr. kozmetika, izdelki za higieno, pripravo hrane,…).«
- pri blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera ponudnik nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe.
2. Gospodarski subjekti
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost (vsi gospodarski subjekti, ki po ZVPot-1 ne štejejo za potrošnika), zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Gospodarskim subjektom omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev za posamezen izdelek, nimajo pa možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga in pravice do vračila kupnine, kot to velja za potrošnike.
Njihove zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali v skladu z veljavno zakonodajo (Obligacijski zakonik) in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s podjetja na potrošnika, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik. Kupec je zato dolžan ob prevzemu paketa le-tega pregledati za primer vidnih poškodb.
V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana nemudoma ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in pošiljko utemeljeno zavrne. Svetujemo, da poškodbe ustrezno dokumentirate in zahtevate zapisnik dostavne službe, ki naj na svoje stroške blago vrne prodajalcu.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali pa so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije in obvestiti prodajalca ter mu predložiti dokazila. Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket nemudoma vrnete prodajalcu, in to v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom temeljito pregleda in preveri vsebino paketa v navzočnosti dostavljavca ter v primeru neustreznosti takoj zavrne pošiljko.
REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira, če pride do neskladnosti blaga, kot to definirajo relevantne določbe ZVPot-1, in pa če je takšna neskladnost obstajala v času dobave.
Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki je obstajala ob dobavi in ki se pokaže v prvih dveh letih od dobave blaga. Če se neskladnost pokaže v prvem letu od dobave, blaga, se odgovornost prodajalca domneva, razen če prodajalec dokaže drugače, ali pa če domneva ne bi bila združljiva z naravo blaga ali neskladnosti. Po preteku prvega leta, bo dokazno breme za neskladnost nosil kupec. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.
Potrošnik lahko svoje pravice iz naslova neskladnosti uveljavlja samo pod pogojem, da o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dne, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnost natančno opisati neskladnost, prodajalcu oziroma pooblaščenemu servisu pa omogočiti, da neskladno blago pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa na spletni naslov prodajalca. Potrošnik, ki je prodajalca pravilno obvestil o neskladnosti blaga, ima pravico, da od prodajalca najprej zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava blaga z novim brezhibnim blagom). Subsidiarno, če vzpostavitev skladnosti ni
možna v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni (ta rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, če je potreben dodaten čas za popravilo ali zamenjavo), ali če bi izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavljala nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin, pa je potrošnik upravičen zahtevati znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopiti od pogodbe in zahtevati vrnitev kupnine, vse pod pogoji in na način, kot to določa ZVPot-1.
Vse jamčevalne pravice potrošnika ugasnejo v dveh letih od dne, ko je potrošnik o neskladnosti obvestil prodajalca.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom store.etis.si oziroma rezervni.etis.si.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili.
Zgoraj navedene določbe o reklamaciji veljajo le za potrošnike. Pravnim ali fizičnim osebam, ki opravljajo pridobitno dejavnost (ki po ZVPot ne štejejo za potrošnika), omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev za posamezen izdelek in možnost uveljavljanja stvarnih napak v skladu z Obligacijskim zakonikom.
GARANCIJA PROIZVAJALCA
Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem. Garancija je prostovoljna (tržna) ali obvezna in zavezuje le garanta, pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih. Za blago, za katero je izdana garancija, podjetje najpozneje ob dobavi blaga potrošniku izroči garancijski list garanta.
Določbe o obvezni garanciji ne zavezujejo prodajalca, pač pa proizvajalca - garanta. V primeru, da želi kupec uveljavljati pravice iz garancije, mora to storiti pri proizvajalcu ali pooblaščenem servisu proizvajalca in na način, kot je določeno v ZVPot-1. Izključitev odgovornosti za garancijo po ZVPot-1, se nanaša na vsa prodajna razmerja – tako potrošniško, kot tudi vso ostalo prodajo. Prodajalec ne zagotavlja druge (tržne) garancije za prodano blago.
PREVZEM ARTIKLOV
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo zaradi zagotovitve skladnosti blaga, po zaključku obravnave skladnosti blaga prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: ETIS d.o.o., Tržaška cesta 333, 1000 Ljubljana. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca. Če izdelka ni mogoče v kratkem času prodati, se lahko podari v dobrodelne namene ali uniči.
DOSTAVA
1. Strošek dostave
Strošek poštnine velja za dostave na področju Republike Slovenije in je odvisen od velikosti oziroma vrednosti paketa. Dostava preko Pošte Slovenije ali GLS ali drugega ponudnika pomeni dostavo do naslova objekta in ne za vnos v objekt. O ceni dostave boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila.
Za naročene izdelke zaračunavamo stroške dostave glede na vrednost naročenega blaga brez DDV (velja le za Slovenijo), in sicer strošek poštnine z DDV običajno znaša za pakete:
- od 0,01€ do 99,99€ - 3,99€
- nad 100,00€ - brezplačna poštnina
Strošek dostave se vam vedno informativno izpiše ali prišteje v košarici, pred oddajo naročila in je nato prikazan tudi na računu, ki ga prejmete z naročenim blagom. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.
2. Čas dostave
Ponudnik si bo kot skrben gospodarstvenik prizadeval blago oziroma storitev dostaviti kupcu v obljubljenem času. Pogodbena partnerja ponudnika za dostavo pošiljk na območju Republike Slovenije sta Pošta Slovenije d.o.o. in GLS d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem čas (dostavlja Pošta Slovenije d.o.o. in GLS) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte s komercialisti ETIS.eu, strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/ dostavljavec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Če bo predvideni rok dostave daljši od 30 dni, bo kupec o tem nemudoma obveščen, s tem pa se bo tudi štelo, da kupec z daljšim rokom za izpolnitev soglaša.
VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
SPLOŠNO O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV
V podjetju ETIS d.o.o. varovanje vaših osebnih podatkov obravnavamo zelo resno, zato vaše podatke obdelujemo z veliko pozornostjo in v skladu z veljavno zakonodajo o varovanju
osebnih podatkov v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-2.
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletni trgovini oziroma ponudniku posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan ponudnika obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Za zaščito naše spletne strani pred tveganji, prisotnimi pri obdelavi osebnih podatkov smo sprejeli vse potrebne organizacijske in tehnične varnostne ukrepe. Prav tako smo k temu zavezali naše pogodbene partnerje, ki nam omogočajo zagotavljanje in vzdrževanje te spletne strani.
PODLAGE ZA OBDELAVO VAŠIH PODATKOV
Spoštujemo vašo zasebnost. Posledično obdelujemo vaše podatke samo, ko nam je to dovoljeno.
Soglasja
Z registracijo uporabnika v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob registraciji oziroma kasnejšem naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon, itd.) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.
V primeru pridobitve soglasja bo podjetje ETIS d.o.o. dane osebne podatke obdelovala le za namene, za katere je soglasje podano. V podjetju ETIS d.o.o. za prijavo na obvestila o novostih, akcijskih ponudbah, servisnih storitvah ipd. uporabljamo strogi sistem predhodne odobritve uporabe osebnih podatkov (t.i. opt-in), kar pomeni, da komuniciramo zgolj z osebami, ki se izrecno strinjajo, da želijo prejemati obvestila na določen način. Skladno s členom 6 (1a) Uredbe (EU) 2016/679) nam je v tem kontekstu dovoljeno obdelovati podatke.
Osebne podatke, ki jih posamezniki posredujejo na podlagi osebnega soglasja, podjetje ETIS d.o.o. obdeluje do posameznikovega nedvoumnega preklica dovoljenja uporabe. Podjetje ETIS d.o.o. omogoča in odobri dostop do zbranih osebnih podatkov zgolj pooblaščenim osebam podjetja ETIS d.o.o., pogodbeni partnerji imajo dostop do podatkov zgolj za namen vzdrževanja in nadgradnje programske opreme ter spletne strani in so zavezani k enakemu spoštovanju varstva osebnih podatkov. Zbrani podatki se ne prenašajo v tretje države.
V primeru morebitnih vprašanj glede uporabe in obdelave osebnih podatkov ter prošnje za popravke, blokado ali izbris vaših osebnih podatkov nam lahko pišete na b2c@etis.si. Iz sistema sporočil se lahko kadarkoli odjavite, in sicer tako, da v prejetem elektronskem sporočilu kliknete na označeno povezavo za odjavo.
Pogodba ali zakon
Podjetje ETIS d.o.o. osebne podatke uporabnikov uporablja in hrani tudi za namen sklepanja pogodb ter izpolnjevanja pogodbenih obveznosti in naročil. Če boste stopili v stik z nami, bomo shranili in obdelali podatke, ki jih boste posredovali za obravnavanje vaše poizvedbe ter v primeru morebitnih dodatnih vprašanj z naše strani. Skladno s členom 6 (1b) Uredbe (EU) 2016/679) nam je v tem kontekstu dovoljeno obdelovati podatke. Podjetje ETIS d.o.o. osebne podatke hrani in obdeluje za čas veljave pogodbenih razmerij, do ureditve in izpolnitve pogodbenih obveznosti, zastaranja vseh terjatev ali za čas, za katerega je uporabnik podal soglasje. Za vsa poslovna razmerja velja, da mora podjetje ETIS d.o.o. v skladu z davčnimi in finančnimi predpisi ter zakonodajo in standardi, ki urejajo vodenje poslovnih knjig in hrambo dokumentacije, hraniti račune in podporno dokumentacijo ter podatke še deset let do zaključka leta, na katerega se poslovni dogodek nanaša. Podjetje ETIS d.o.o. omogoča in odobri dostop do zbranih osebnih podatkov pooblaščenim osebam podjetja ETIS d.o.o. Pogodbeni partnerji imajo dostop do podatkov za namen vzdrževanja in nadgradnje programske opreme in spletne strani, dostave/prevzema izdelkov ali storitve obdelave plačil. Vaše podatke posredujemo drugim prejemnikom le, kadar je to potrebno za izpolnitev pogodbe z vami, ko imamo mi ali prejemnik upravičen interes za razkritje vaših podatkov, če ste podali soglasje za ta prenos ali kadar smo podatke dolžni posredovati na podlagi zakonskih določb ali izvršljivih administrativnih ali sodnih nalogov. Naši pogodbeni partnerji so zavezani k enakemu spoštovanju varstva osebnih podatkov. Zbrani podatki se ne prenašajo v tretje države.
VAŠE PRAVICE V ZVEZI Z OSEBNIMI PODATKI
Vaša pravica do informacij o vaših podatkih
Na zahtevo vam bomo posredovali informacije o vaših osebnih podatkih, ki jih hranimo o vas.
Vaša pravica do popravka in dopolnitve podatkov
Popravili bomo nepravilne podatke o vas, če nas boste ustrezno obvestili. Dopolnili bomo nepopolne podatke, če nas boste ustrezno obvestili, v kolikor so ti podatki potrebni za predvideni namen obdelave podatkov.
Vaša pravica do izbrisa podatkov
Na zahtevo bomo izbrisali informacije, ki jih hranimo o vas. Vendar pa se nekateri podatki izbrišejo šele po določenem obdobju hrambe, na primer, ker moramo v nekaterih primerih hraniti podatke po zakonu ali ker te podatke potrebujemo, da bi izpolnili naše pogodbene obveznosti do vas.
Vaša pravica do preklica soglasja
Svoje soglasje za prihodnjo obdelavo vaših podatkov lahko kadarkoli prekličete. To ne vpliva na zakonitost obdelave vaših podatkov do trenutka, ko je vaše soglasje umaknjeno.
Vaša pravica do ugovora proti obdelavi podatkov
Obdelavi prihodnjih podatkov lahko kadar koli nasprotujete, v kolikor obdelujemo vaše podatke na podlagi ene od pravnih utemeljitev iz člena 6 (1e ali 1f) Uredbe (EU) 2016/679. Če ugovarjate, bomo prenehali obdelovati vaše podatke pod pogojem, da ni nobenega nujnega in upravičenega razloga za nadaljnjo obdelavo.
Vaša pravica do prenosa podatkov
Na vašo zahtevo vam lahko zagotovimo določene informacije v strukturirani, običajni in strojno berljivi obliki.
Vaša pravica do pritožbe nadzornemu organu
Pritožbo glede varovanja podatkov lahko vložite pri organu za varovanje podatkov: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, www.ip-rs.si.
Kontakt za vsa vprašanja glede varstva osebnih podatkov
V primeru kakršnih koli vprašanj v zvezi z varovanjem podatkov ali uveljavljanjem svojih pravic nas lahko kontaktirate na: b2c@etis.si Informacije o ukrepih, sprejetih na podlagi vaših zahtevkov vam bomo praviloma zagotovili v roku enega meseca.
Opozorilo: Uporabniki, mlajši od 16 let, nam lahko posredujejo svoje osebne podatke samo s soglasjem staršev ali zakonitega skrbnika.
KOMUNIKACIJA
S strinjanjem s splošnimi pogoji poslovanja kupec daje soglasje, da mu ponudnik do preklica takega soglasja sme pošiljati reklamna elektronska sporočila.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
- pošiljatelj mora biti jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne, prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.
VARSTVO OTROK
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh oziroma v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem pa so lahko uporabljeni rekviziti, ki ne pripadajo k nosilnemu artiklu določene ponudbe, objavljene na spletni strani ETIS.eu. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog.
Ponudnik ne odgovarja za uporabo spletne trgovine in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, pri čemer se za vsa razmerja med kupcem in prodajalcem uporablja veljavna zakonodaja v Republiki Sloveniji.
Ponudnik ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določeno osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko na klicno številko +386 200 70 40 ali po elektronski pošti na naslov b2c@etis.si.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Kadar se potrošnik s pritožbo obrne neposredno na ponudnika in pritožbi ni ugodeno z notranjimi postopki ponudnika za reševanje pritožb, mu ponudnik pošlje to informacijo na trajnem nosilcu podatkov skupaj z razlogi za zavrnitev pritožbe. S tem je odločitev ponudnika dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču v Republiki Sloveniji.
Ponudnik sicer ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov po ZIsRPS za reševanje potrošniških sporov, če le-ta ne bo rešen v postopku obravnavanja pritožbe. Ponudnik usmerja potrošnike tudi na elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki se nahaja na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina store.etis.si oziroma rezervni.etis.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine. Podjetje ETIS, d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje ETIS, d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo. Podjetje ETIS, d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje ETIS, d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje poslovanja in se z njimi strinja. Splošni pogoji veljajo od vsakokratne spremembe in objave splošnih pogojev dalje.
Podatki o upravljavcu spletne se nahajajo tudi na naši spletni strani etis.si na povezavi "O podjetju", kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi splošnih pogojev poslovanja.
Ti pogoji pričnejo veljati dne 01.09. 2024 za uporabnike, ki kupijo blago ali storitev na ta dan ali po tem datumu. Z dnem pričetka veljave teh pogojev prenehajo veljati dosedanji pogoji poslovanja. Ti pogoji se objavijo in so dostopni na spletnem mestu etis.si.
Ljubljana, dne 01.09.2024
ETIS d.o.o.